Ροή Ειδήσεων​      Επικοινωνία      Τοπικά

Σε ψηφιακά Μέσα το 75% της καμπάνιας προβολής της Ελλάδας σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδά το α’ τρίμηνο 2020.

Στόχος της πολιτικής ηγεσίας είναι οι 5.000 προσεγγίσεις και οι 3,5 εκατ. επιβάτες στην κρουαζιέρα μέχρι το 2023.

Το 2ο Συνέδριο NEXT IS NOW διοργανώθηκε χθες Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2019, από τον οργανισμό Real News του κ. Νίκου Χατζηνικολάου, στο Μαρούσι, σε μία κατάμεστη αίθουσα, όπου παραβρέθηκαν σύσσωμη η πολιτική ηγεσία του τουρισμού, πανεπιστημιακοί, επαγγελματίες, εμπειρογνώμονες και μεγάλος αριθμός φοιτητών και φοιτητριών.

Οι ενότητες του συνεδρίου, είχαν ως εισαγωγή μία κύρια εισήγηση, από αντίστοιχο στέλεχος της πολιτικής ηγεσίας, και συνέχεια με πάνελ έγκριτων μελών του κλάδου, με συντονισμό της συζήτησης από καταξιωμένους δημοσιογράφους. Οι ενότητες, που κάλυψαν το σύνολο ουσιαστικά της τουριστικής δραστηριότητας, με αντίστοιχες κύριες εισηγήσεις από τους εκπροσώπους της πολιτικής ηγεσίας, ήταν:

Εθνική στρατηγική για τον τουρισμό
Θεματικός τουρισμός
Καινοτομία και τεχνολογία στο πλαίσιο της τουριστικής ανάπτυξης
Προοπτικές ανάπτυξης του τουρισμού στην Αττική
Πολιτικές και κίνητρα για προσέλκυση επενδύσεων στον τουρισμό
Θαλάσσιες υποδομές: μαρίνες, λιμάνια, κρουαζιέρες
Στις εισηγήσεις της πολιτικής ηγεσίας έγινε αντιληπτό ότι γίνεται μία μεγάλη κεντρική προσπάθεια στρατηγικού σχεδιασμού, που διευρύνεται με τις διάφορες επί μέρους διαστάσεις των αξόνων κατευθύνσεων.

Στην πρώτη ενότητα, ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης αναφέρθηκε στα βασικά σημεία της στρατηγικής που χαράσσει η ελληνική κυβέρνηση για την ανάπτυξη του εγχώριου τουριστικού προϊόντος, στην ανάγκη ”να ανταποκριθούμε στα κελεύσματα των καιρών… και να πάμε σε ένα ανθρωποκεντρικό τουριστικό μοντέλο ανάπτυξης, που θα αφουγκράζεται τα ‘θέλω’ των τουριστών” με έμφαση στην βιώσιμη ανάπτυξη και στον τουρισμό εμπειρίας. ”Η στροφή στην ποιότητα, στη βιώσιμη ανάπτυξη και η δημιουργία ενός προϊόντος που δε θα αποκλείει κανέναν τουρίστα όπως είναι τα άτομα με αναπηρία, είναι ένα δύσκολο εγχείρημα”, για το οποίο δουλεύει το υπουργείο, επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός.

Με τη μορφή απολογισμού του έργου της, η παρευρεθείσα Ευρωβουλευτής, πρώην υπουργός, κα Έλενα Κουντουρά, περιέγραψε τις επιτεύξεις της τελευταίας πενταετίας, δίνοντας έμφαση στα συνεχώς θετικά αποτελέσματα αύξησης αφίξεων και εσόδων, και επισημαίνοντας ότι ο τουρισμός βοήθησε σημαντικά την Ελλάδα να αντέξει στην οικονομική κρίση, και έθεσε βάσεις για την περεταίρω ανάπτυξη.

Αμέσως μετά ο υφυπουργός κ. Μάνος Κόνσολας, αναφέρθηκε διεξοδικά σε αρκετές θεματικές μορφές τουρισμού, και κυρίως έδωσε το στίγμα για τη διαφοροποίηση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος που συνδέεται με τη συνδυαστική ανάπτυξη διαφορετικών μορφών τουρισμού, που έχει ως στόχους:

την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του τουρισμού μας,
την προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδήματος,
το άνοιγμα νέων αγορών και η στόχευση σε νέα target groups,
την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου,
την αειφόρο ανάπτυξη, και
τη δημιουργία νέων επιχειρήσεων και την αύξηση της απασχόλησης.
Επίσης αναφέρθηκε και στην αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης και τη σύνδεσή της με την αγορά εργασίας.

Χαρακτηριστική ήταν η επισήμανση του κ. Δημήτρη Φραγκάκη, γενικού γραμματέα του ΕΟΤ, που, στην ενότητα καινοτομίας και τεχνολογίας, αναφέρθηκε στην έμφαση που θα δώσει ο ΕΟΤ στην διαδικτυακή προβολή και τη διαφημιστική εκστρατεία της χώρας που αρχίζει από τον Ιανουάριο 2020, πολύ νωρίτερα από άλλες χρονιές, και από την οποία το 75% της καμπάνιας της προβολής της Ελλάδας σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδά για το α’ τρίμηνο του 2020, θα απευθύνεται στα ψηφιακά μέσα, ενώ ανακοίνωσε και την μετεξέλιξη των Περιπτέρων Εκθέσεων του ΕΟΤ με ψηφιακές παρουσιάσεις.

Στην ενότητα των προοπτικών της τουριστικής ανάπτυξης της Αττικής, ο περιφερειάρχης κ. Γιώργος Πατούλης, ανέπτυξε τους κύριους άξονες της στρατηγικής της νέας διοίκησης της περιφέρειας, για την ”αναπτυξιακή αναγέννηση της Αττικής” που δίνει προτεραιότητα στον αθλητισμό, στον πολιτισμό και στον τουρισμό, και έχει έμφαση στην ανάδειξη των ειδικών – θεματικών μορφών αρχίζοντας από τον συνεδριακό, τον ιατρικό και τον πολιτιστικό τουρισμό. Επίσης, υπογράμμισε ότι ψηλά στις προτεραιότητες της περιφέρειας είναι και το ζήτημα των υποδομών που απαιτούνται, προκειμένου να διευκολυνθούν οι επισκέπτες, και αναφέρθηκε και στην επέκταση της τουριστικής περιόδου με προσέλκυση αγορών, όπως οι τουρίστες τρίτης ηλικίας και επεσήμανε και την πρόθεση της περιφέρειας για ευρεία συνεργασία με όλους τους δήμους.

Στην εισήγησή της, στην ενότητα για τις πολιτικές για την προσέλκυση επενδύσεων, κα Άντζελα Γκερέκου, πρόεδρος του ΕΟΤ, περιέγραψε αρκετά σημεία της κυβερνητικής πολιτικής, όπως εκφράζεται διά των ενεργειών που υλοποιεί ο ΕΟΤ, ανέφερε τη σημασία της αντίληψης της σημασίας του τουρισμού και της ανάπτυξης τουριστικής συνείδησης και της έμφασης στο σεβασμό που πρέπει να έχουμε στο περιβάλλον ως στοιχεία της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, και των δράσεων του υπουργείου στην απλούστευση διαδικασιών και διευκόλυνση των επενδύσεων, με συντονισμό και συνεργασίες από όλους, ιδιωτικό και δημόσιο τομέα και τοπική αυτοδιοίκηση.

Η ανάπτυξη ενός διαφοροποιημένου τουριστικού προϊόντος και η προώθηση του μοντέλου της “Γαλάζιας Οικονομίας” αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για τον ελληνικό τουρισμό, ανέφερε ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού κ. Κωνσταντίνος Λούλης. Στο πλαίσιο των γενικότερων προτεραιοτήτων του ελληνικού τουρισμού, είναι η ενίσχυση της λειτουργίας λιμένων ως home-ports, “αυτό θα συνέβαλε σημαντικά στο να επιτύχει η χώρα καλύτερες επιδόσεις τόσο σε οικονομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο, όπως συμβαίνει και τις βασικές ανταγωνίστριες χώρες της Ελλάδας”, είπε ο κ. Λούλης. ”Στόχος μας” σημείωσε ο γενικός γραμματέας, ”είναι μέχρι το 2023 να φθάσουμε τις 5.000 προσεγγίσεις και τους 3.500.000 επιβάτες”. Ο κ. Λούλης αναφέρθηκε στην ανάγκη βελτίωσης των υποδομών και στην καλύτερη διαχείριση των ελληνικών λιμένων προκειμένου να καταστούν πιο ανταγωνιστικoί. Επίσης, ο γενικός γραμματέας τόνισε πως ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την υλοποίηση ενός στρατηγικού απλοποιημένου και ευέλικτου σχεδίου αναβάθμισης των υφιστάμενων μαρινών και τη δημιουργία νέων. Τόνισε δε, πως η στρατηγική της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Τουρισμού είναι να επιβάλει λιγότερο κρατικοδίαιτα μοντέλα, προκειμένου να προσελκύσει ιδιωτικές επενδύσεις σε λιμενικές υποδομές.

Πηγή:traveldailynews.gr/

Ροή Ειδήσεων

  • All
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ