Οι Γερμανοί tour operators πωλούν λιγότερα πακέτα διακοπών, αλλά αυξάνουν τα έσοδά τους.

Share:

Η Ελλάδα είχε άλλη μια καλή χρονιά μετά από έντονη ανάπτυξη το 2018, ενώ η Αίγυπτος δημιούργησε μεγάλη αύξηση των εσόδων και η Τυνησία ανέκαμψε επίσης, σύμφωνα με τα στοιχεία του DRV.

Η ισχυρή ζήτηση για διακοπές στην Τουρκία, για κρουαζιέρες και για εξωτικούς προορισμούς, οδήγησε σε ελαφρώς υψηλότερα συνολικά έσοδα για τους Γερμανούς τουριστικούς πράκτορες φέτος, παρότι πούλησαν λιγότερα πακέτα διακοπών, σύμφωνα με στοιχεία της Γερμανικής Ένωσης Ταξιδίων (DRV), που εκπροσωπεί την ταξιδιωτική βιομηχανία.

Οι τουριστικοί πράκτορες αύξησαν τα έσοδά τους κατά 2% για το τουριστικό έτος που έληξε στις 31 Οκτωβρίου 2019, ανακοίνωσε το DRV στο ετήσιο συνέδριό του στο Αμβούργο αυτή την εβδομάδα. Αυτό περιελάμβανε μια ελαφρά άνοδο των εσόδων κατά 1% για το καλοκαίρι του 2019. Τα στοιχεία βασίζονται σε μηνιαίες έρευνες για ταξιδιωτικά πρακτορεία και online πωλήσεις τουριστικών διακοπών, που πραγματοποιήθηκαν από τους ερευνητές της αγοράς TDA Travel Intelligence.

Ο πρόεδρος του DRV, Norbert Fiebig «Με την ανάπτυξη αυτή, η εξαιρετικά καλή αύξηση κατά 8% του περασμένου έτους βελτιώθηκε ελαφρώς, παρά τις πολυάριθμες προκλήσεις», δήλωσε ο πρόεδρος του DRV, Norbert Fiebig, στη διάσκεψη. Ωστόσο, ο αριθμός των πακέτων διακοπών που πωλήθηκαν -μετρούμενος ως αριθμός πελατών- μειώθηκε κατά 3%, καθώς το χάσμα μεταξύ αύξησης των εσόδων και όγκου πελατών, εξακολούθησε να διευρύνεται. Τα υψηλότερα έσοδα ανά κράτηση δημιουργήθηκαν κυρίως από τις αυξημένες πωλήσεις ακριβότερων διακοπών (όπως κρουαζιέρες και ταξίδια μακρινών αποστάσεων), μέσω ταξιδιωτικών γραφείων.

Ο Fiebig τόνισε ότι οι Γερμανοί καταναλωτές συνέχισαν να ταξιδεύουν φέτος παρά την πτώχευση της Thomas Cook και της αεροπορικής εταιρείας Germania. «Πολλοί παραθεριστές που επλήγησαν από την αφερεγγυότητα του ομίλου Thomas Cook στη Γερμανία έκλεισαν ξανά τις ακυρωμένες διακοπές τους τον Οκτώβριο», τόνισε. Αυτό οδήγησε σε έντονες πωλήσεις τελευταίας στιγμής τον ίδιο μήνα. Οι τρεις κύριοι παράγοντες ανάπτυξης φέτος ήταν οι κρουαζιέρες, οι διακοπές σε μακρινούς προορισμούς – με έσοδα κατά 4% – και η Τουρκία.

Οι Κρουαζιέρες συνέχισαν να αυξάνονται έντονα, με αύξηση των εσόδων κατά 9%, σύμφωνα με εκτιμήσεις της DRV. «Σε όλο τον κόσμο, 25 νέα πλοία έχουν ενταχθεί σε υπηρεσία φέτος», εξήγησε ο Fiebig. Αυτή η αύξηση σημαίνει ότι οι θαλάσσιες κρουαζιέρες αντιπροσωπεύουν σήμερα περίπου το 15% της συνολικής αγοράς ταξιδίων στη Γερμανία, σύμφωνα με εκτιμήσεις του DRV. Ισχυρή ζήτηση προορισμών της Ανατολικής Μεσογείου Μεταξύ των κύριων προορισμών για τους Γερμανούς ταξιδιώτες, η Τουρκία σημείωσε έντονη επιστροφή φέτος με αύξηση 24% στα έσοδα, αν και δεν έφτασε στον αριθμό ρεκόρ των 5,6 εκατομμυρίων Γερμανών επισκεπτών που είχε το 2015.

Η Ελλάδα είχε άλλη μια καλή χρονιά μετά από έντονη ανάπτυξη το 2018, ενώ η Αίγυπτος δημιούργησε μεγάλη αύξηση των εσόδων και η Τυνησία ανέκαμψε επίσης, σύμφωνα με τα στοιχεία του DRV. Αντίθετα, η Ισπανία υπέστη μονοψήφια πτώση στα έσοδα αυτό το Καλοκαίρι, με μια μεγαλύτερη πτώση για τις Κανάριες Νήσους απ ‘ό, τι για τις Βαλεαρίδες, τόνισε ο Fiebig. Η Βουλγαρία δεν μπόρεσε να διατηρήσει τις υψηλές επιδόσεις του περασμένου έτους.

Οι ΗΠΑ, το Μεξικό και η Αφρική αναπτύσσονται, αλλά η Ασία και η Καραϊβική εξασθενούν Οι δύο σαφείς νικητές στους προορισμούς μακρινών προορισμών ήταν οι ΗΠΑ (+ 7%) και το Μεξικό (+ 10%), οι οποίοι φαίνεται να έχουν τραβήξει Γερμανούς επισκέπτες από την Καραϊβική, όπου τα έσοδα μειώθηκαν σε σχέση με πέρυσι. Επιπλέον, οι Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες είχαν χαμηλότερα έσοδα από τις πωλήσεις διακοπών στην Ασία – Ειρηνικό (η οποία είναι η μεγαλύτερη περιοχή διακοπών για μακρινά ταξίδια με το 38% των εσόδων). Είχαν μια ελαφρά πτώση των εσόδων για την ευρύτερη περιοχή, συμπεριλαμβανομένης της διψήφιας πτώσης των εσόδων της Ταϊλάνδης για αυτό το καλοκαίρι.

Από τη θετική πλευρά, η Αφρική κερδίζει δημοτικότητα μεταξύ των Γερμανών ταξιδιωτών. Οι «νικητές» φέτος ήταν το Πράσινο Ακρωτήριο και η Κένυα, με διψήφιες αυξήσεις αυτό το καλοκαίρι. Οι πωλήσεις του χειμώνα βελτιώνονται Κοιτάζοντας μπροστά, ο Fiebig είπε ότι οι πωλήσεις του χειμώνα 2019/20 είναι τώρα σχεδόν στα επίπεδα του περασμένου έτους, μετά από ένα αργό ξεκίνημα. Η Αίγυπτος είναι σήμερα ο κορυφαίος προορισμός μπροστά από τις Καναρίους Νήσους, αν και τα ισπανικά νησιά αναπτύσσονται ξανά μετά από υποτονικές κρατήσεις το καλοκαίρι και η Τουρκία γίνεται όλο και πιο δημοφιλής ως προορισμός χειμώνα – ήλιου.

Οι διακοπές για μακρινά ταξίδια συνεχίζουν να πωλούν καλά, με καλή ζήτηση για τις Μαλδίβες, τη Νότια Αφρική και το Πράσινο Ακρωτήριο. Το DRV εξήγησε ότι είναι πολύ νωρίς για να κάνει αξιόπιστα σχόλια σχετικά με τις τρέχουσες τάσεις ζήτησης για το επόμενο καλοκαίρι, ενώ τα μέλη του, επανεξέλεξαν τον Norbert Fiebig, ως πρόεδρο της ένωσης για άλλα τρία χρόνια μετά από ψηφοφορία στη διάσκεψη.

Πηγή: money-tourism.gr/

Previous Article

Ξενοδοχείο στην Κέρκυρα αποκτά η Briq Properties αντί ποσού 3 εκατ. ευρώ.

Next Article

Πτώχευση Thomas Cook: Ποια είναι η διαδικασία αναστολής καταβολής Φ.Π.Α. για τις πληγείσες επιχειρήσεις (ΦΕΚ).

Σχετικά Άρθρα