Tο νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

Share:

Το νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της ενέκρινε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.

Οι δράσεις που θα υλοποιηθούν το 2020, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής:

-Αναπαραγωγή του υπάρχοντος διαφημιστικού υλικού με επιπλέον έντυπα απευθυνόμενα σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού και κρουαζιέρας, με την προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού αποθήκευσης και τη δημιουργία θεματικών ντοκιμαντέρ, οδηγών τουριστικής προβολής και εντύπων με ειδική θεματολογία που αφορά σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως για παράδειγμα πολιτιστικός τουρισμός, γαστρονομικός τουρισμός και θαλάσσιος τουρισμός.

-Φιλοξενία δημοσιογράφων ξένων και ελληνικών μέσων μη περιφερειακών ή τοπικών, υπευθύνων δημοσίων σχέσεων, τουριστικών πρακτόρων, διάσημων προσωπικοτήτων από το χώρο της τέχνης, της επιστήμης, του αθλητισμού για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της.Η ανάπτυξη καλών δημοσίων σχέσεων με τουριστικούς πράκτορες, επιλεγμένους bloggers και δημοσιογράφους είναι μία σημαντική ενέργεια προβολής διότι αυτές οι ομάδες επηρεάζουν το τουριστικό ρεύμα από τη χώρα τους. Η φιλοξενία είναι πολύ χρήσιμη και ανταποδοτική, ιδίως αυτών που προέρχονται από χώρες που αποτελούν αναδυόμενες αγορές στους οποίους η προβολή των αξιοθέατων του τόπου κρίθηκε απολύτως αναγκαία.

-Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας, σε in-flight περιοδικά αεροπορικών εταιρειών, προβολή διαφημιστικών DVD ή SPOT κατά την διάρκεια πτήσεων αεροπορικών εταιρειών, καθώς και τηλεοπτικές , ραδιοφωνικές διαφημίσεις, ηχητικά μηνύματα ή διαφημίσεις σε τόπους συγκέντρωσης πλήθους, όπως μετρό και λεωφορεία.

-Δημιουργία Επικοινωνιακής Πλατφόρμας και Ανάπτυξη Περιεχομένου: Η ιστοσελίδα τουριστικού ενδιαφέροντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, θα αποτελέσει βασικό εργαλείο διάθεσης πληροφοριών γενικού ενδιαφέροντος για το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν των Ιονίων και πρέπει να είναι άρτια, σύγχρονη και σύμφωνα με τα παγκόσμια πρότυπα, προκειμένου να παρέχει την δυνατότητα σε κάθε επισκέπτη, Έλληνα ή αλλοδαπό, να αντλήσει κάθε δυνατή πληροφορία.
Ακόμη απαραίτητη θεωρείται η δημιουργία Ενιαίας Επικοινωνιακής Πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και των τουριστικών προϊόντων. Παράλληλα για τον εμπλουτισμό του περιεχομένου θα δημιουργηθούν photo gallery, θεματικά videos με τη μορφή webisodes, αλλά και story telling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης.

-Δημιουργία ιστοριών, για τις τουριστικές εμπειρίες και προορισμούς των Ιονίων Νήσων. Πρόκειται για θεματικές εμπειρίες για τους προορισμούς με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση τους ως περιεχόμενο σε website, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, σε ενέργειες προώθησης περιεχομένου, αλλά και για την προσέλκυση δημοσιογραφικών και blogger αποστολών.
Για τις ανάγκες στοχευμένης προώθησης τα κείμενα θα αναπτυχθούν σε περισσότερες από μια γλώσσες, όπως ενδεικτικά Ελληνικά και Αγγλικά. Οι κατηγορίες κειμένων είναι δύο: Κείμενα προορισμών, τα οποία παρουσιάζουν τον εκάστοτε προορισμό, τα στοιχεία τουριστικού προϊόντος που διαθέτει και τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης και κείμενα θεματικών εμπειριών , τα οποία παρουσιάζουν μια ή περισσότερες εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης σε συγκεκριμένους προορισμούς.

Φωτογραφική κάλυψη θεματικών τουριστικών εμπειριών: Δημιουργία photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας. Δημιουργία βάσης φωτογραφικού υλικού για την ενίσχυση του ψηφιακού περιεχομένου και χρήση στις δράσεις προβολής. Η θεματολογία του φωτογραφικού υλικού βασίζεται στα προϊόντα και τις εμπειρίες, όπως έχουν αποτυπωθεί στο Marketing Plan της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Ως αποτέλεσμα, η Περιφέρεια θα διαθέτει ολοκληρωμένη PhotoGallery για χρήση σε καμπάνιες, δημοσιογραφικές αποστολές και ενέργειες δημοσίων σχέσεων. Για τη δημιουργία της photo gallery θα πραγματοποιηθεί φωτογραφική κάλυψη από ειδικευμένη ομάδα παραγωγής, αλλά και αγορά φωτογραφιών από υπάρχουσες «τράπεζες» εικόνων.

Δημιουργία και παραγωγή video υλικού (webisodes): Δημιουργία θεματικών videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο διαδίκτυο. Στο πλαίσιο της δράσης, περιλαμβάνεται η υλοποίηση γυρισμάτων από ομάδας και η παραγωγή τουλάχιστον 3 video.

Τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού όπως για παράδειγμα EURONEWS, με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού.
-Σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου διαφήμισης για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Το πλάνο διαφήμισης περιλαμβάνει ενέργειες ψηφιακού Μάρκετινγκ, διαφήμιση σε έντυπα μέσα, όπως εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα, τηλεόραση και ραδιόφωνο. Το πρόγραμμα διαφήμισης στοχεύει κυρίως σε αγορές του εξωτερικού και στοχεύει στην ενίσχυση της εικόνας του τουριστικού προϊόντος ειδικότερα δημοσιογράφων τουριστικού τομέα με σκοπό τη δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας.

-Ψηφιακή tactical καμπάνια Δημοσίων Σχέσεων, που στοχεύει σε αγορές του εξωτερικού, που περιλαμβάνει τη δημιουργία θεματικών εμπειριών όπως luxury, family, γαστρονομία, romance και χρήση # σχετικού με το concept. Η ενέργεια περιλαμβάνει την επίσκεψη έως 5 ψηφιακών διαμορφωτών γνώμης (bloggers & vloggers) υψηλής αξίας και αναγνωρισιμότητας, που θα επισκεφτούν την ίδια χρονική περίοδο τα Ιόνια Νησιά για να ζήσουν μια διαφορετική εμπειρία και να τη μοιραστούν μέσα από τα δικά τους ψηφιακά μέσα.

Digital PR Campaign: Ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής προώθησης θετικής δημοσιότητας για τον κάθε προορισμό.
Ειδική ψηφιακή καμπάνια με τη συμμετοχή bloggers από το εξωτερικό για την προβολή των εμπειριών της Ιονίων Νήσων, ως ευκαιρία άμεσης δημοσιότητας στις ψηφιακές πλατφόρμες των bloggers κα των ελληνικών media. Προβλέπεται η αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και των ψηφιακών εργαλείων της Περιφέρειας.

-Mobile application: Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, με στόχο τη μεγαλύτερη διάδραση με το κοινό καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες για προβολή στο εξωτερικό.Η εφαρμογή έχει μεγαλύτερη απήχηση στο νεανικό κοινό γεγονός που ενισχύει τη διάδοση των μηνυμάτων και τη διάδραση με το κοινό , καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες .

Ψηφιακοί χάρτες: Ανάπτυξη ψηφιακών χαρτών για τους προορισμούς με στόχο την ανάδειξη των κύριων σημείων ενδιαφέροντος του κοινού – στόχου.

Ψηφιακά θεματικά tours: Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακών θεματικών tours για τις κύριες εμπειρίες των προορισμών και της Περιφέρειας.

Εικονικές διαδρομές: Δημιουργία εικονικών διαδρομών για τα κύρια πολιτιστικά μνημεία και χώρους, όπως αυτά αποτυπώνονται στα νησιά της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την Ολοκληρωμένη Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων.

Previous Article

Αύξηση 10% στις αφίξεις τουριστών από τη Φινλανδία το 2020.

Next Article

Συνάντηση Αντιδημάρχου Τουρισμού Παναγιώτη Βαρούχα με την Πρόεδρο των ξεναγών

Σχετικά Άρθρα