Ροή Ειδήσεων​      Επικοινωνία      Τοπικά

Πρωτοποριακή πρόταση του εργαστήριου inArts του Ιονίου Πανεπιστημίου για την τουριστική προβολή της Κέρκυρας

Μια πρωτοποριακή πρόταση για την τουριστική προβολή και την παρουσία της Κέρκυρας στις τουριστικές εκθέσεις, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις της τεχνολογίας. έκανε η ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου Διαδραστικών Τεχνών (InArts) του Ιονίου Πανεπιστημίου.
Η ομάδα συνεργατών που συστάθηκε από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο έδρασε με την καθοδήγηση του ιδρυτικού μέλους του Εργαστηρίου Διαδραστικών Τεχνών (InArts) Eπίκουρου Καθηγητή του Τμήματος Τεχνών Ήχου & Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου Γιάννη Δεληγιάννη με επιστημονικό αντικείμενο την εφαρμογή της διάδρασης στα πολυμέσα και τα παιχνίδια υπολογιστή.

Μια πρωτοποριακή πρόταση για την τουριστική προβολή και την παρουσία της Κέρκυρας στις τουριστικές εκθέσεις, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις της τεχνολογίας. έκανε η ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου Διαδραστικών Τεχνών (InArts) του Ιονίου Πανεπιστημίου.
Η ομάδα συνεργατών που συστάθηκε από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο έδρασε με την καθοδήγηση του ιδρυτικού μέλους του Εργαστηρίου Διαδραστικών Τεχνών (InArts) Eπίκουρου Καθηγητή του Τμήματος Τεχνών Ήχου & Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου Γιάννη Δεληγιάννη με επιστημονικό αντικείμενο την εφαρμογή της διάδρασης στα πολυμέσα και τα παιχνίδια υπολογιστή.
Ο σχεδιασμός του περιπτέρου υλοποιήθηκε από το Αρχιτεκτονικό Γραφείο «2τrόποι» και την Κερκυραία βραβευμένη αρχιτέκτονα Αγγελική Θύμη. Το παιχνίδι VR/360° Εικονικής Πραγματικότητας δημιουργήθηκε από το σκηνοθέτη, Digital Artist και υποψήφιο διδάκτορα Δημήτρη Δεληνικόλα (emptyfilm.com), το βίντεο χαρτογραφικής προβολής του περιπτέρου δημιούργησε ο Κερκυραίος Βασίλης Μεταλληνός, διακεκριμένος φωτογράφος.
Tο μοντάζ του βίντεο χαρτογραφικής προβολής επιμελείται η διεθνούς φήμης video artist Μαριάννα Στραπατσάκη, εικαστικός, ιδρυτικό μέλος του Τμήματος Τεχνών Ήχου & Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου και του εργαστηρίου ΙnArts (inarts.eu).
Ο εντοπισμός των μεταβαλλόμενων τάσεων της αγοράς του τουρισμού, οι οποίες επηρεάζουν τους στόχους και τις στρατηγικές των τουριστικών εκθέσεων υλοποιήθηκε από τη Νατάσα Πανδή, μέλος της ερευνητικής ομάδας που ασχολείται με το Market Research & Product Development στον τομέα του Luxury Travel Market για Ελλάδα και Κύπρο.

Σχετικά με το εγχείρημα ο καθηγητής Γ. Δεληγιάννης δήλωσε ότι:

«Στόχος του Πανεπιστημίου ως φορέα είναι γόνιμος επιστημονικός πειραματισμός, που μας επιτρέπει να θέτουμε νέα πρότυπα για να εξελίσσουμε την καθημερινότητα μας. Η δημιουργία της ομάδας αποτελεί το πρώτο στάδιο της εξελικτικής διαδικασίας με επίκεντρο τη βασική οικονομική δραστηριότητα των Ιόνιων Νήσων, τον τουρισμό.
Η ομάδα μας επικεντρώνεται στην παροχή συγκεκριμένων, υλοποιήσιμων, καινοτόμων και σωστά κοστολογημένων λύσεων. Η ερευνητική διαδικασία που επιτελείται έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία καινοτόμων, εφικτών και αποδοτικών προτάσεων.
Η ανίχνευση αναγκών και η μελέτη εφαρμογής προσφέρονται ad hoc και χωρίς κόστος στους κοινωνικούς και πολιτικούς φορείς. Πρέπει να τονιστεί ότι τα μέλη του Πανεπιστημίου δεν αμείβονται για αυτή την υπηρεσία. Για αυτό το λόγο σήμερα βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να προτείνουμε συγκεκριμένες λύσεις οι οποίες έχουν σχεδιασθεί πλήρως και είναι έτοιμες να εφαρμοστούν με την ανάλογη παραμετροποίηση, όπου αυτή απαιτείται.
Στόχος μας είναι να αντιληφθούν και να βιώσουν όλοι από τη δική τους οπτική, ποιοι πρέπει να είναι οι ευρύτεροι στόχοι προβολής και πώς υλοποιούνται πρακτικά οι δράσεις αξιοποίησης του τουριστικού προϊόντος, του πολιτιστικού αποθέματος και των ειδικών μορφών τουρισμού μέσα από καλές πρακτικές και συγκεκριμένα παραδείγματα».

Δείτε στο video το ρεπορτάζ στην ΕΡΤ3 στο VR τουριστικό περίπτερο της Κέρκυρας

Πηγή: etravelnews.gr/

Ροή Ειδήσεων

  • All
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ