FVW: Αυτή είναι η εικόνα των tour operators στην Γερμανία|ΣΤΟΙΧΕΙΑ | ΠΙΝΑΚΑΣ

Share:

Η αγορά των tour operators στη Γερμανία σημείωσε ήπια αύξηση κατά το 2019, ενώ μεγάλη άνοδο σημείωσαν οι online κρατήσεις, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Tour Operators Dossier 2020, του έγκριτου γερμανικού ομίλου ενημέρωσης FVW.

ΟΙ 53 tour operators που συμμετείχαν στην έρευνα του FVW στη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία, σημείωσαν συνολική αύξηση εσόδων κατά 1.8% (27.7 δισεκατ. ευρώ) για τη σεζόν 2018-2019. Η γερμανική τουριστική αγορά tour operating, ανήλθε στα 24.2 δισεκατ. ευρώ.

Εν τούτοις, ο συνολικός εξερχόμενος γερμανικός τουρισμός σημείωσε αύξηση κατά 3.6% (69.5 δισεκατ. ευρώ), σύμφωνα με τα στοιχεία της μηνιαίας έρευνας της GfK σε 40.000 πελάτες, για το γερμανικό ταξιδιωτικό σύνδεσμο DRV (German Travel Association). Αυτή η άνοδος προήλθε από μεμονωμένες κρατήσεις, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 6.8% (34.1 δισεκατ. ευρώ), ενώ τα οργανωμένα ταξίδια αυξήθηκαν μόνο κατά 0.7% (35.4 εκατ. ευρώ)

Κύριες τάσεις στη γερμανική τουριστική αγορά:

Χαμηλές πωλήσεις σε παραθαλάσσιους προορισμούς : Οι ισχυρές κρατήσεις στην Τουρκία, την Αίγυπτο, τις ΗΠΑ, το Μεξικό και η σταθερή ζήτηση για την Ελλάδα δεν μπόρεσαν να αποσβέσουν την πτώση των κρατήσεων στην Ισπανία, τη Βουλγαρία, την Ταϊλάνδη και την Καραϊβική.

Υψηλότερες μέσες τιμές, αλλά λιγότεροι πελάτες για τους tour operators: Τα έσοδα αυξήθηκαν πιο γρήγορα απ’ότι ο αριθμός των πελατών λόγω της αύξησης των μέσων τιμών. Αυτές προέκυψαν από την κράτηση πιο ακριβών διακοπών, όπως μακρινοί προορισμοί και κρουαζιέρες. Ο συνολικός αριθμός των πελατών σημείωσε πτώση κατά 1.8%.

Αύξηση της προτίμησης για κρουαζιέρες: Τα συνολικά έσοδα από τις κρουαζιέρες αυξήθηκαν κατά 11.6% με μία αύξηση στον αριθμό πελατών και μείωση στις χαμηλότερες μέσες τιμές.

Θετικά αποτελέσματα για ειδικούς προορισμούς: Οι μεσαίοι tour operators, που παρέχουν ειδικά πακέτα διακοπών, ξεπέρασαν τη συνολική αγορά με τα έσοδα τους να σημειώνουν αύξηση κατά 4.6%.

Οι ηγέτες της αγοράς επωφελήθηκαν από την πτώχευση του Thomas Cook

H πτώχευση του Thomas Cook επέτρεψε στους αντιπάλους του να αυξήσουν τις πωλήσεις τους προς το τέλος της θερινής σεζόν. Υπολογίζεται πως την περίοδο 2018-2019 έκανε τζίρο 3.36 δισεκατ. ευρώ στις γερμανόφωνες αγορές καταγράφοντας πτώση 20%. Το ποσό αυτό ανέρχεται στα 2.5 δισεκατ. ευρώ από τουριστικά πακέτα και 860 εκατ. ευρώ από κρατήσεις στη Condor. Αρκετοί τουρίστες πραγματοποίησαν κρατήσεις στους αντιπάλους του Thomas Cook ύστερα από τη χρεοκοπία του.

Η TUI, όντας ηγέτης στη γερμανική αγορά, είχε μόνο 1% αύξηση εσόδων (5.81 δισεκατ. ευρώ).

Το DER Touristik αναρριχήθηκε στη δεύτερη θέση με 1.2% αύξηση και έσοδα 3.44 δισεκατ. ευρώ.

Ο μεγάλος νικητής ήταν το FTI Group με αύξηση 10.3% στα 3.2 δισεκατ. ευρώ. Ο συγκεκριμένος tour operator, ο οποίος κυριαρχεί στην Αίγυπτο και την Τουρκία, μπορεί να ξεπεράσει το DER Touristik στη γερμανική αγορά, δεδομένου ότι ο τελευταίος επικεντρώνει στην Αυστρία και την Ελβετία.

Στην πέμπτη θέση βρίσκεται η Aida Cruises, η οποία έχει σημειώσει πέρυσι διψήφια άνοδο χάρη στην αγορά νέων πλοίων. Οι tour operators Alltours και Schauinsland Reisen σημείωσαν οριακή αύξηση.

Αρκετοί tour operators εμφανίζονται θετικοί για τις προβλέψεις πωλήσεων το 2020. Οι ηγέτες της αγοράς ελπίζουν να προσελκύσουν την πρώην πελατεία του Thomas Cook και να σημειώσουν μεγαλύτερη αύξηση εσόδων, εκμεταλλευόμενοι το «Cook effect».

Το Fvw Tour Operators Dossier 2020 περιλαμβάνει αναλυτικούς πίνακες και γραφικά που δείχνουν τα έσοδα των 53 εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των τύπων διακοπών, καθώς και τα μερίδια και τα μεγέθη της αγοράς. Η έρευνα μπορεί να παραγγελθεί μέσω του καταστήματος fvw, για 49 ευρώ.

ΠΗΓΗ: fvw.de & money-tourism.gr/

Previous Article

Σημαντικός προορισμός για τους Ρώσους φέτος η Κέρκυρα – Μεγάλο πρόγραμμα της TUI Russia με 5άστερα ξενοδοχεία.

Next Article

Απλοποιούνται οι διαδικασίες σε 12 Προσκλήσεις του ΕΠΑνΕΚ του ΕΣΠΑ 2014-2020|Και ο Τουρισμός ανάμεσά τους.

Σχετικά Άρθρα