Έρευνα της Google: Πώς συμπεριφέρονται οι Έλληνες στις μετακινήσεις τους κατά την περίοδο της καραντίνας.

Share:

H Google δημοσιοποίησε το νέο εργαλείο Covid-19 Community Mobility Reports, μέσω του οποίου φαίνεται σε 131 χώρες -μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα- η επίδραση που έχει στην κινητικότητα των πολιτών κάθε χώρας η λήψη των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης (social distancing), προκειμένου να μειωθεί η εξάπλωση του κορονοϊού.

Για την Ελλάδα ειδικά, η Google αναφέρει ότι μεταξύ των αρχών Ιανουαρίου και του τέλους Μαρτίου έχει υπάρξει μείωση κατά 85% στις κινήσεις στο τομέα λιανικού εμπορίου και αναψυχής (καταστήματα, εστιατόρια, καφέ, πάρκα, μουσεία, βιβλιοθήκες, σινεμά, θέατρα κ.ά.), μείωση 80% στον τομέα μέσων μαζικής μεταφοράς (μετρό, λεωφορεία, τρένα κ.ά.), μείωση 70% στα πάρκα-παραλίες-πλατείες-μαρίνες, μείωση 55% προς τους χώρους εργασίας και μείωση 45% στα καταστήματα τροφίμων-λαϊκές αγορές-φαρμακεία. Αντίθετα έχει υπάρξει αύξηση της κινητικότητας κατά 20% στους χώρους κατοικίας – γειτονίες.

Οι εκτιμήσεις της Google αφορούν το πώς οι επισκέψεις και η διάρκεια τής κάθε επίσκεψης σε διάφορα μέρη έχει αλλάξει σε σχέση με την περίοδο πριν τη λήψη των μέτρων. Ο υπολογισμός έχει γίνει με τη χρήση συναθροισμένων και ανώνυμων δεδομένων και τα πιο πρόσφατα στοιχεία έχουν χρονική υστέρηση δύο έως τριών ημερών.

Τα στοιχεία προέρχονται από χρήστες που έχουν ενεργοποιημένο το ιστορικό εντοπισμού θέσης στο λογαριασμό τους Google (όποιος δεν θέλει, μπορεί να το απενεργοποιήσει ανά πάσα στιγμή).

Η εταιρεία διαβεβαίωσε ότι το νέο εργαλείο δημιουργήθηκε, χωρίς να παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, καθώς δεν αποκαλύπτεται καμία προσωπική πληροφορία για τις επαφές ή τις κινήσεις οποιουδήποτε ατόμου.

Previous Article

Αυστηρά μέτρα για μετακινήσεις και συναθροίσεις – Όλο το βάρος των Αρχών στο μεσημέρι της Κυριακής

Next Article

Δημοσκόπηση: 8 στους 10 αξιολογούν θετικά τους χειρισμούς Μητσοτάκη στην κρίση του κοροναϊού

Σχετικά Άρθρα