Το σωματείο ναυτεργατών Κέρκυρας για την πορθμειακή γραμμή

Share:

Στη διαδικασία σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για τη διασφάλιση της ελάχιστης θαλάσσιας συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης νησιωτικών περιοχών για την αντιμετώπιση πανδημίας covid-19, στις επιλέξιμες γραμμές η συχνότητα των δρομολογίων για την νήσο Κέρκυρα με πληθυσμό 104.371 κατοίκους είναι τρία επιδοτούμενα δρομολόγια ημερησίως στη γραμμή απόστασης δέκα εννέα μιλίων Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα.
Σε καμία περίπτωση δεν θα θέλαμε να βάλουμε ως μέτρο σύγκρισης άλλες πορθμειακές γραμμές, όμως το ποσό επιδότησης και ο αριθμός δρομολογίων είναι ίδιος με την γραμμή έξι μιλίων Κεραμωτή – Λιμένας Θάσου που εξυπηρετεί πληθυσμό 13.770 κατοίκους, αλήθεια με τι κριτήρια;
Η αιτιολογία δευτερεύουσα, με την οποία δεν επιδοτήθηκε η γραμμή Ηγουμενίτσα – Λευκίμμη αυτομάτως καταρρίπτεται, εφόσον η Σαλαμίνα με πληθυσμό 39.220 κατοίκους και τον ναύσταθμο, εξυπηρετείται από την γραμμή Πέραμα – Παλούκια Σαλαμίνος ως κύρια με δώδεκα επιδοτούμενα δρομολόγια ημερησίως συν είκοσι επτά μη επιδοτούμενα και την γραμμή Πέραμα Μεγαρίδος – Φανερωμένη Σαλαμίνας ως τοπική με τρία επιδοτούμενα δρομολόγια ημερησίως.

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από τη εφημερίδα της κυβερνήσεως της Ελληνικής δημοκρατίας, τεύχος δεύτερο με αριθμό φύλλου 1470/16-3-2020 και την πιο πρόσφατη απογραφή πληθυσμού.
Είναι προφανές ότι η κατανομή είναι άνιση, τα κριτήρια λάθος και δεν καλύπτουν τις ανάγκες των κατοίκων της Κέρκυρας , υπήρξε βέβαια μία μικρή διόρθωση με την πρόσθεση τέταρτου δρομολογίου, λαμβάνοντας υπόψη και την χθεσινή δήλωση του υπουργού για ενδεχόμενη παράταση των περιοριστικών μέτρων για τα νησιά μετά τις 18 Μαϊου, ζητάμε άμεσα την αύξηση των επιδοτούμενων δρομολογίων στην γραμμή Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα, την δυνατότητα εκτέλεσης ακόμα και μη επιδοτούμενων δρομολογίων εφόσον υπάρχουν προϋποθέσεις που προκύπτουν από τα μικρά πρωτόκολλα επιβατών που με τον περιορισμό κυμαίνονται ανάλογα το πλοίο από 33 έως 67 επιβάτες , αριθμός ο οποίος αποκλείεται να καλύψει τις ανάγκες που θα προκύψουν με την προσέλευση των εργαζόμενων για προετοιμασία των ξενοδοχείων, τουριστικών καταλυμάτων και χώρων εστίασης, την επιδότηση των δρομολογίων στην γραμμή Ηγουμενίτσα – Λευκίμμη που σημειωτέον αδιαλείπτως μέχρι σήμερα συνεχίζουν να εξυπηρετούν τους κατοίκους της νότιας Κέρκυρας με τρία δρομολόγια ημερησίως και οικονομική ζημία και την επιδότηση απευθείας σύνδεσης Κέρκυρας – Παξών προκειμένου να καλυφθούν κυρίως οι ανάγκες νοσοκομειακής περίθαλψης των κατοίκων των Παξών, μετάβασης σε τράπεζες και δημόσιες υπηρεσίες στην πρωτεύουσα του νομού.

Previous Article

Συνάντηση Στ. Γκίκα με Διευθύνοντα Σύμβουλο ΟΛΚΕ για Λιμάνι Οθωνών, Αγ. Στεφάνου Αυλιωτών και Επιπτώσεις της Πανδημίας στον Τουρισμό

Next Article

Πως θα γίνεται η μετακίνηση στα νησιά από τη Δευτέρα 11 Μαΐου

Σχετικά Άρθρα