Ροή Ειδήσεων​      Επικοινωνία      Τοπικά

Βαρβιτσιώτης: To brand name της χώρας ισχυρό εφόδιο για την εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας

Στις ευκαιρίες και τις δυνατότητες που ανοίγονται για την ελληνική οικονομία και επιχειρηματικότητα στην εποχή της πανδημίας, αναφέρθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης κατά τη διάρκεια της σημερινής του παρέμβασης στο Thessaloniki Helexpo Forum, συμμετέχοντας μέσω τηλεδιάσκεψης σε πάνελ με τίτλο «Εκθέσεις vs Πανδημία, φυσική και ψηφιακή αλληλεπίδραση». 

Ειδικότερα, ο κ. Βαρβιτσιώτης έδωσε έμφαση στον μετασχηματισμό της οικονομικής διπλωματίας που επιχειρείται το τελευταίο διάστημα στο υπουργείο Εξωτερικών και έχει ως στόχο την ενσωμάτωση όλων των δράσεων της εξωστρέφειας στις δομές του ΥΠΕΞ. Στο πλαίσιο αυτό, προγραμματίζεται η δημιουργία Εθνικού Οργανισμού Εξωστρέφειας μέσα από τη θεσμική μετεξέλιξη του Enterprise Greece. Υπενθύμισε, επίσης, ότι στο πλαίσιο αυτό θεσμοθετήθηκε και η business visa, μία επιχειρηματική πρόσκληση για επιχειρηματίες από τρίτες χώρες που επιθυμούν να συμμετάσχουν σε συνέδρια στη χώρα μας.

Ο αναπληρωτής υπουργός σημείωσε, ακόμη, ότι προς την κατεύθυνση ενίσχυσης της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας, αποτελούν ισχυρά εφόδια: Το brand name της Ελλάδας, όπως αυτό αναδείχθηκε μέσα από την επιτυχή αντιμετώπιση του πρώτου κύματος της πανδημίας. Η ισχυρή και σοβαρή διεθνής φωνή της χώρας σε όλα τα διεθνή φόρα, καθώς – όπως είπε – «διαπραγματεύεται με νηφαλιότητα και παράλληλα με ισχυρά επιχειρήματα». Και το γεγονός ότι καλλιεργεί πολυμερείς συνεργασίες με χώρες πέρα από την Ευρώπη, όπως με κράτη του Κόλπου και της Μεσογείου. «Όλα αυτά» – όπως είπε – «δημιουργούν ένα πολύ θετικό κλίμα εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας για το όνομα της χώρας διεθνώς». 

Τέλος, ο κ. Βαρβιτσιώτης αναφέρθηκε στη σημασία της ενίσχυσης της εξαγωγικής δραστηριότητας και τον ρόλο που καλείται να διαδραματίσει η Θεσσαλονίκη, ώστε να ξαναγίνει – όπως σημείωσε χαρακτηριστικά – ξανά το Κέντρο των Βαλκανίων.

Ροή Ειδήσεων

  • All
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ