Ροή Ειδήσεων​      Επικοινωνία      Τοπικά

Νέα καμπάνια ενημέρωσης για τον κοροναϊό-Θα αφορά μόνο τηλεοπτικούς σταθμούς

Νέα καμπάνια ενημέρωσης για την προστασία από τον κοροναϊό, αλλά μόνο για τους τηλεοπτικούς σταθμούς ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας.

Την απόφαση ανακοίνωσε στη Βουλή ο κ. Στέλιος Πέτσας, επισημαίνοντας ότι η ενημερωτική καμπάνια θα γίνει στο πλαίσιο των προσπαθειών για την αντιμετώπιση του δεύτερου κύματος της πανδημίας του κοροναϊού.

 Μιλώντας στην επιτροπή οικονομικών υποθέσεων όπου και συζητείται το νομοσχέδιο με τα έκτακτα μέτρα αποκατάστασης των πληγέντων από τον «Ιανό», ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ξεκαθάρισε πως η νέα καμπάνια θα αφορά μόνο τους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας και θα έχει συνολικό κόστος 2 εκατ. ευρώ (στο ποσό περιλαμβάνεται το ΦΠΑ και η αμοιβή του αναδόχου). 

 «Η ενημέρωση σώζει ζωές», είπε και πρόσθεσε ότι «είμαστε σε κρίσιμη φάση και εξακολουθούμε να τα καταφέρνουμε καλύτερα από άλλες χώρες. Δεν εφησυχάζουμε όμως. Η πανδημία εξελίσσεται δυναμική και έτσι έχουμε μια νέα εκστρατεία ενημέρωσης». 

  Ο κ. Πέτσας ξεκαθάρισε πως η ανάδειξη του αναδόχου θα γίνει με το νόμο για τις δημόσιες συμβάσεις. «Είναι διαδικασία που υποδεικνύει η ευρωπαϊκή επιτροπή και η ανεξάρτητη αρχή δημοσίων συμβάσεων», τόνισε. 

 Αναφερόμενος στο άρθρο 8 του νομοσχεδίου για τη μείωση του φόρου στη διαφήμιση ο κυβερνητικός εκπρόσωπος επισήμανε πως οι επαναποσβέσεις θα τονώσουν την κατανάλωση, θα δημιουργήσουν τζίρο στην αγορά προκειμένου να αποφευχθούν τα λουκέτα, ενώ υπογράμμισε πως το κόστος θα είναι μηδενικό λόγω της πολλαπλασιαστικής ισχύος της διάταξης.

Σημειώνεται ότι την νέα καμπάνια ενημέρωσης είχαν αποκαλύψει από νωρίς το πρωί τα parapolitika.gr. Όπως ανέφερε η σχετική ανάρτηση  προετοιμάζεται το τελευταίο διάστημα μια νέα εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού. Η πρώτη εκστρατεία ενημέρωσης «μένουμε σπίτι» και «μένουμε ασφαλείς», κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας του κοροναϊού, συνδύασε δωρεάν μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου με καμπάνια ενημέρωσης σε όλες τις κατηγορίες ΜΜΕ (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, διαδίκτυο).

Εν όψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς η κυβέρνηση προχώρησε σε δωρεάν μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, κατόπιν σχετικής έγκρισης από το ΕΣΡ. Τώρα, καθώς τα κρούσματα του κοροναϊού έχουν αυξηθεί και κινούνται σε σταθερά υψηλά επίπεδα και ταυτόχρονα αναμένεται να αυξηθούν από τον Οκτώβριο και οι εποχικές ιώσεις (π.χ. της γρίπης), σχεδιάζεται μία νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης, η οποία κατά τις κυβερνητικές εκτιμήσεις θα συμβάλει σημαντικά στο να σωθούν ζωές.

 Η νέα αυτή καμπάνια θα περιλαμβάνει μόνο τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας, όπως έχει ήδη προαναγγείλει ο Πρωθυπουργός στην πρόσφατη προ ημερησίας διάταξης συζήτηση στη Βουλή. «Είναι κάτι το οποίο θα το θέσουμε και προς συζήτηση στη Βουλή, εφόσον κρίνουμε ότι χρειάζεται και δεύτερη καμπάνια ενημέρωσης, ειδικά για τα ζητήματα των σχολείων και ειδικά για το ζήτημα της χρήσης της μάσκας, είμαστε εδώ πέρα να το φέρουμε στη Βουλή και να το συζητήσουμε. Και αυτή τη στιγμή η καμπάνια θα είναι αμιγώς τηλεοπτική καμπάνια, εφόσον αποφασίσουμε να κάνουμε μία τέτοια», είχε τονίσει στην ομιλία του ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ροή Ειδήσεων

  • All
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ