Ροή Ειδήσεων​      Επικοινωνία      Τοπικά

Προετοιμάζεται το έδαφος, ώστε τα χιλιάδες κενά, να καλύπτονται με τηλεκπαίδευση κι όχι με προσλήψεις εκπαιδευτικών.

Με αφορμή την επαναλειτουργία των σχολείων κάνουμε σαφές πως η όποια διαδικασία με τη χρήσης της πλατφόρμας
webex, διδακτικής, παιδαγωγικής, ή διοικητικής, δεν πρέπει να εφαρμόζεται.
Είναι πασιφανές πως η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, όπως και η διοίκηση της εκπαίδευσης θα επιδιώξει να
υποκαταστήσει βασικές λειτουργίες του σχολείου με τηλεκπαίδευση, τηλεδιάσκεψη ή τηλεδιαδικασίες. ( ηλεκτρονικές
εκλογές κ.α).
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, πως το Υπουργείο επιδιώκει να καθιερώσει τη χρήση της διαδικτυακής πλατφόρμας, ως
ισότιμης διαδικασίας και ισότιμου εργασιακού και εκπαιδευτικού χώρου με το σχολείο. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός
ότι, ενώ τα σχολεία άνοιξαν, η ενισχυτική διδασκαλία γίνεται μέσω webex και όχι δια ζώσης. Με αυτόν τον τρόπο
εγκαινιάζεται και καθιερώνεται μια νέα μορφή εργασίας, με εργαζόμενους απολύτως αποκομμένους από τον εργασιακό
τους χώρο και τον χώρο του σχολείου, της τάξης, τους συναδέλφους τους, χωρίς τη διάδραση ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς
και μαθητές αλλά και ανάμεσα στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Προωθείται η εξ αποστάσεως λειτουργία του σχολείου, όχι
μόνο λόγω πανδημίας, αλλά και λόγω καιρού, εργασιών στο σχολείο, καταλήψεων. Προετοιμάζεται το έδαφος, ώστε τα
χιλιάδες κενά, να καλύπτονται με τηλεκπαίδευση κι όχι με προσλήψεις εκπαιδευτικών, ειδικά σε μικρές και απομακρυσμένες
περιοχές. Με κυνισμό κυβερνητική βουλευτής, ως λαγός της Υπουργού παιδείας και της κυβέρνησης, ζήτησε σήμερα την
υποκατάσταση της φυσικής διδασκαλίας από την τηλεκπαίδευση, για την εκλογική της περιφέρεια.
Η κατάσταση, η οποία διαμορφώνεται με αφορμή την πανδημία, χτυπάει τις συνθήκες εργασίες (ιδιωτικός- εργασιακός
χώρος, άδειες, ωράρια, κλπ) και παραμορφώνει την αντίληψη περί εκπαιδευτικής λειτουργίας.
Συνάδελφοι,
Σε αυτές τις δύσκολες για την εκπαίδευση στιγμές δεν απεμπολούμε τα δικαιώματά μας, σε μια Υπουργό και μια
κυβέρνηση, που επιδιώκει ένα χρόνο τώρα, να μας καθυποτάξει, να μας μειώσει, να μας ακυρώσει ως εκπαιδευτικούς, με
στόχο την απαξίωση αρχικά και τον περιορισμό του Δημόσιου Σχολείου στη συνέχεια.
Γι’ αυτό , δεν δεχόμαστε:
Τηλεσυλλόγους εκτός του εργασιακού μας ωραρίου, σε περίοδο καραντίνας και μη, υποκατάσταση διοικητικών
καθηκόντων και διδασκαλία μαθημάτων μέσω πλατφόρμας, όταν τα σχολεία λειτουργούν κανονικά.

Ροή Ειδήσεων

  • All
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ