Στις 14 Μαϊου ανοίγει ο ελληνικός Τουρισμός | All You Want Is Greece, το κεντρικό μήνυμα

Share:

Ο κ. Θεοχάρης, μιλώντας από το Μουσείο της Ακρόπολης αποκάλυψε ακόμη ότι το κεντρικό μήνυμα του ελληνικού Τουρισμού, που θα “τρέξει” στις διεθνείς αγορές, σαν αποτέλεσμα της δουλειάς της Ogilvy και του ΕΟΤ, θα είναι All You Want Is Greece.

Σημειώνεται ότι κάθε χρόνο, η ΙΤΒ στο Βερολίνο, αποτελούσε το βαρόμετρο για το πως θα εξελισσόταν η χρονιά, από πλευράς κίνησης.

Ο Έλληνας υπουργός τόνισε ξανά ότι όλοι οι τουρίστες, είτε έχουν εμβολιαστεί, είτε όχι, θα έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές στην Ελλάδα, ενώ για όσους θα έχουν εμβολιαστεί και θα διαθέτουν το σχετικό πιστοποιητικό, δε θα απαιτείται περίοδος καραντίνας ούτε αρνητικό τεστ COVID-19 πριν από την πτήση», ενώ είπε χαρακτηριστικά: “Για το 2021 είμαστε αισιόδοξοι και έτοιμοι. Μέχρι τις 14 Μαϊου, θα εξετάσουμε ξανά τα δεδομένα και θα άρουμε σταδιακά τους περιορισμούς, με την πρόοδο των υγειονομικών δεδομένων”.

Η έναρξη της σεζόν θα γίνει σταδιακά από τον Απρίλιο, από χώρες όπως το Ισραήλ που έχουν εμβολιάσει μεγάλο μέρος του πληθυσμού τους και υπάρχει ταξιδιωτική συμφωνία με την Ελλάδα, ενώ θα ισχύσει κανονικά και φέτος, για όσους δεν έχουν εμβολιαστεί, το αρνητικό PCR test, που θα πρέπει να έχει γίνει έως 72 ώρες πριν από το ταξίδι.

Ακόμη, ο κ. Θεοχάρης επανέλαβε ότι και φέτος η παροχή υγειονομικής κάλυψης κατά Covid σε ξένους τουρίστες θα παρέχεται δωρεάν, ενώ υπογράμμισε ότι θα ισχύσουν κανονικά τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τα μέτρα προστασίας, όπως η χρήση μάσκας.

Παράλληλα, σύμφωνα με όσα είπε ο υπουργός, προκειμένου να διασφαλιστεί η υγεία των επισκεπτών, μετά την ολοκλήρωση του εμβολιασμού των ευπαθών ομάδων πληθυσμού στην Ελλάδα, θα εμβολιαστούν κατά προτεραιότητα οι εργαζόμενοι στον Τουρισμό. Παράλληλα, θα υποβάλλονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε έλεγχο, όσοι δεν εμβολιαστούν.

Τέλος, ο υπουργός ανακοίνωσε την επικαιροποίηση των πρωτοκόλλων που είχε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ αποκαλύψει το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.

Σημειώνεται ότι ένας στους τρεις προορισμούς παγκοσμίως είναι εντελώς κλειστός για τον διεθνή Τουρισμό, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO), καθώς η εμφάνιση νέων μεταλλάξεων του ιού COVID-19,  ώθησε πολλές κυβερνήσεις να αντιστρέψουν τις προσπάθειες για την μείωση των περιορισμών στα ταξίδια, με το συνολικό κλείσιμο του Τουρισμού που είναι πιο διαδεδομένες στην Ασία και τον Ειρηνικό και την Ευρώπη.

Από τις αρχές Φεβρουαρίου, το 32% όλων των προορισμών παγκοσμίως (69 συνολικά) είναι εντελώς κλειστοί για διεθνή Τουρισμό. Από αυτούς, περίπου πάνω από τους μισούς (38 προορισμοί) έκλεισαν για τουλάχιστον 40 εβδομάδες. Ταυτόχρονα, το 34% των παγκόσμιων προορισμών είναι τώρα μερικώς κλειστό για διεθνείς τουρίστες.

H ITB

Ραντεβού με το παγκόσμιο τουριστικό κοινό δίνει και φέτος η Ελλάδα, από το βήμα της σημαντικότερης τουριστικής έκθεσης διεθνώς, την ITB Berlin που πραγματοποιείται 9-12 Μαρτίου σε ψηφιακό περιβάλλον και όχι με φυσική παρουσία, όπως συνέβαινε στην προ Covid εποχή.

“Πρωτοφανής” η συμμετοχή των συνεκθετών στην ΙΤΒ 2021

Για πρώτη φορά στην ιστορία της εκπροσώπησης μας στην ITB Berlin, η Ελλάδα θα είναι παρούσα με 250 συνεκθέτες, όταν μέχρι πρότεινος δεν ξεπερνούσαν τους 90 στο ελληνικό περίπτερο, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης και τονίζει: “Είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι για αυτή την αποστολή της Ελλάδας στο διεθνές κοινό και πέραν της μεγάλης συμμετοχής των συνεκθετών, η Ελλάδα θα καινοτομήσει τόσο στο πεδίο της προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος όσο και στις δράσεις που έχει εντάξει στο χαρτοφυλάκιο του ο ΕΟΤ για την ITB 2021”.  Το ελληνικό ψηφιακό περίπτερο του ΕΟΤ θα φιλοξενεί φέτος συνολικά 250 συνεκθέτες μεταξύ των οποίων και 50 ξενοδοχειακές μονάδες που δραστηριοποιούνται στη γερμανική αγορά, 80 τουριστικά γραφεία – οργανωτές εκδηλώσεων, καθώς και 40 Περιφέρειες και Δήμους της χώρας. Τονίζεται εξάλλου, ότι η παρουσία των συμμετεχόντων γίνεται χωρίς κανένα κόστος για αυτούς, αφού το έχει επωμιστεί ο ΕΟΤ, συμπληρώνει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.

Η συνεργασία ΕΟΤ-ΞΕΕ και τα διαδικτυακά επιχειρηματικά ραντεβού

Με την συνεργασία του ΕΟΤ και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου, υπογράμμισε ο κύριος Φραγκάκης, στην ΙΤΒ 2021 θα παρουσιαστούν 60 ελληνικά Boutique Hotels ανά την Ελλάδα αλλά και 20 ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις με καινοτόμα προϊόντα για τον τουρισμό, που πιστοποιούνται από το πρόγραμμα CapsuleT του ΞΕΕ και απευθύνονται τόσο σε επιχειρήσεις, όσο και σε ταξιδιώτες καταναλωτές στον τόπο διακοπών τους.

Με Live Chat τα επιχειρηματικά ραντεβού

Ο  ΕΟΤ και οι συνεκθέτες του θα συναντήσουν φέτος τους πελάτες του ελληνικού τουρισμού σε ειδικό διαδικτυακό χώρο, που εξασφάλισε ο Οργανισμός για networking και συζητήσεις με τους χρήστες της πλατφόρμας της ΙΤΒ. Στον ίδιο διαδικτυακό χώρο θα γίνει και η ειδική παρουσίαση για την Ελλάδα με δυνατότητα live Q&A chat, ενώ παράλληλα ο ΕΟΤ έχει δημιουργήσει θεματικές γωνιές (corners) για να προβάλει τις ελληνικές Περιφέρειες, ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία, αλλά και για πρώτη φορά  τα  boutique hotels και τις  ελληνικές startups. H έκθεση του Βερολίνου έχει μακρά παράδοση στην παρουσίαση των τεχνολογικών εξελίξεων στον τουρισμό.

Κάθε χρόνο διοργανώνονται ειδικά workshops όπου παρουσιάζονται καινοτόμα εργαλεία για τις τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και εφαρμογές για τους τουρίστες καταναλωτές. Φέτος ο ΕΟΤ  είναι χορηγός του αντίστοιχου ψηφιακού χώρου της έκθεσης, Travel Tech & Startup Café, υποστηρίζοντας έτσι την ένταξη στον χάρτη των ελληνικών startups εταιρειών, προσφέροντας δυνατότητα σημαντικής προβολής και κατ’ ιδίαν συζητήσεων με υποψήφιους πελάτες σε ειδικό corner (Greek startup Corner).

Πηγή: money-tourism.gr

Previous Article

Next Article

«Πρόταση του Μάνου Κόνσολα για το ασφαλές άνοιγμα του τουρισμού»

Σχετικά Άρθρα