Διαχείριση διαφημιστικών καμπανιών στα Social Media του προορισμού στο εξωτερικό

Share:

Από τον Δήμο κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων νήσων ανακοινώνεται, η επανέναρξη των διαφημιστικών (χορηγούμενων) καμπανιών του προορισμού στα Social Media (Facebook), μέσω της σελίδας Corfu Page, που αριθμεί περισσότερους από 119.600 ακολούθους, κυρίως από το εξωτερικό. Οι διαφημιστικές καμπάνιες γίνονται αναλογικά μετά από μελέτη στατιστικών δεδομένων, σε χώρες που αποτελούν βασικές αγορές του νησιού, όπως: Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, Πολωνία, Ιταλία, Αυστρία, Τσεχία, Ισραήλ, Αμερική κ.α.

Στόχος είναι τόσο η προσέλκυση και ‘’εκπαίδευση΄΄ νέου κοινού από τις χώρες αυτές, όσο και η ενδυνάμωση μέσω της αλληλεπίδρασης (engagement) που νιώθουν οι υποψήφιοι επισκέπτες, με τον προορισμό, με σκοπό την προσέλκυση, και την επιρροή στην τελική απόφαση τους, ώστε να επιλέξουν την Κέρκυρα, ως τον τελικό προορισμό επιλογής των διακοπών, ειδικά σε εποχές τουρισμού last minute και με το διεθνή και εσωτερικό ανταγωνισμό στο διαδίκτυο να αυξάνει ιδιαίτερα.

Previous Article

Με τον Υπουργό Εργασίας κ. Χατζηδάκη συναντήθηκε ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Κέρκυρας

Next Article

Αλ. Αυλωνίτης: Ο τουρισμός μπορεί και πρέπει να πετύχει

Σχετικά Άρθρα