«Flyover. Ή αλλιώς πως να δυσκολέψεις με μια κίνηση τη ζωή μιας πόλης! Στη Θεσσαλονίκη με τα τόσα προβλήματα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αποφάσισε να κάνει ένα ακόμα πείραμα» σημείωσε ο κ. Ανδρουλάκης.
Το flyover ξεκίνησε δίχως να υλοποιηθεί στο σύνολο του το master plan, που είχε εγκριθεί το 2012. Ο εξωτερικός οδικός δακτύλιος, που η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αποφάσισε να μην κατασκευάσει, θα αποφόρτιζε σημαντικά την κυκλοφοριακή κίνηση, που εδώ και τέσσερις μήνες είναι ανυπόφορη για τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης.
Αναζητείται μια λογική απάντηση γιατί ενώ προωθήθηκε η μελέτη του εξωτερικού οδικού δακτυλίου, σήμερα η κυβέρνηση αποφάσισε να εφαρμόσει ένα αποσπασματικό μέρος του έργου, το flyover, και μάλιστα το πιο ανώριμο σε επίπεδο μελετών.
«Αυτή η κατάσταση οφείλεται στο ότι η κυβέρνηση έχει μια προτεραιότητα: Να υπηρετεί ισχυρά οικονομικά συμφέροντα και όχι τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών της Θεσσαλονίκης» ανέφερε ο κ. Ανδρουλάκης.
Ο Γραμματέας Υποδομών του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Δημήτρης Σαρηγιάννης, επισήμανε στον κ. Ανδρουλάκη το τμήμα του έργου στο ύψος των Μετεώρων του Δήμου Νεάπολης-Συκεών όπου η προμελέτη προβλέπει την κατασκευή τούνελ μέσω του οποίου θα διέρχεται η υφιστάμενη οδός. Παρέμβαση ιδιαίτερα απαιτητική που εγείρει ερωτηματικά για το πως θα εξασφαλιστεί παράλληλα με την κατασκευή του έργου η υπάρχουσα κυκλοφορία.